شهروندان لنده ای پس از مرگ یک کودک و مادر در مراکز درمانی لنده و ضعف شدید و کمبود امکانات درمانی در این شهرستان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 09 April 2022

واکنش شهروند لنده ای به حادثه دلخراش منجر به مرگ یک کودک و مادر و کمبود امکانات درمانی در این شهرستان+تصویر 

به گزارش تابناک؛ یکی از شهروندان لنده ای پس از مرگ یک کودک و مادر در مراکز درمانی لنده و ضعف شدید و کمبود امکانات درمانی در این شهرستان واکنش نشان داد.

در این یادداشت آمده است:

خطاب به مسولین و...

شهری که پزشکان آن به زور میتوانند یک سرماخوردگی ساده را خوب کنند چطور بتوانند افرادی که تصادف کردن و در حال مرگ هستند را نجات بدهند..!

باکدام دستگاه های پزشکی و کدام پزشک..! آیا یک پزشک طرح برای نجات جان این مردم کفایت میکند..!

تا کی و چه زمان باید اعزام داشته باشیم به شهرهای همجوار...!
چی ما از دیگر مناطق کمتر است که حق ما نیست پزشک خوب داشته باشیم..!

فکر کنید بچه ی شما، خانواده ی خودتان این بلا سرش بیاید چه حالی به شما دست میدهد..؟
آقایانی که دنبال عوض کردن مدیران هستید دلتان به حال این مردم بسوزد.
برای رضای خدا و نجات جان مردم این شهر محروم منافع شخصی را کنار بگذارید..!

لازم به توضیح است شب گذشته در حادثه ی واژگونی و انحراف یک دستگاه پراید یک کودک ۳ ساله و یک مادر در درمانگاه لنده جان باختن و ۳ سرنشین دیگر به علت شدت جراحات و کمبود امکانات طبق معمول به بیمارستان دهدشت اعزام شدند.

گفتی شهر لنده از جمله ی مناطق محروم در حوزه بهداشت و درمان است که در تنها درمانگاه آن هیچ پزشک متخصصی حضور ندارد و از بسیاری دستگاه های پزشکی محروم است.

این منطقه همچنین له بلحاظ آزمایشگاهی، دندان پزشکی، سونوگرافی محروم از نیروی متخصص این حوزه هاست که جای تامل است تجهیزات بازم در این مرکز اما وجود دارد.

مردم لنده یک روز در هفته سونو گرافی به آنان خدمات میدهد که در مواقعی همین یک روز نیز وجود ندارد.

در این شهرستان قریب به ۲۵ هزار نفری و تنها مرکز درمانی آن در حوزه ی دندان پزشکی صرفا کشیدن دندان در دستور پزشک این مرکز است..!

با این تفاسیر انتظار میرود مسولین ارشد استان در راس مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی از این مرکز و شهر لنده بازید و برای رفاه این مردم تصمیم فوری بگیرد.

گفتنی است در سال ۹۷ توسط بنیاد علوی در این شهرستان تصمیم به احداث مرکز بستر درمان برای لنده گرفته شد که در سریعترین زمان ممکن این مرکز که قرار بود در آن پزشک متخصص، آزمایشگاه ها، دندان پزشکی و....مستقر شوند تکمیل و ساختمان آن تحویل دانشگاه علوم پزشکی گردید که اما صرفا همان تخت و دستگاه های معمولی ساختمان قدیم به این ساختمان که با اعتبار ۵ میلیارد تومانی احداث شد انتقال یافت.و و در بخش خدمات دهی به مردم لنده تغییری حاصل نشد و همچنان مشکلات اساسی این مردم پابرجا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار